Розробки уроків


Розробка відкритого уроку

Вчитель Марусенко А.В.


Розробка уроку тут

Золоті правила педагога

1. Прийшов у школу - зроби розумне й шляхетне лице.
2. Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.
3. Гроші та педагогіка малосумісні.
4. Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою усмішку, подадуть у відставку.
5. Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили.
6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.
7. Жартуй до тих пір, доки не навчишся.
8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу.
9. Приходити на урок слід настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.
10. Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.
11. Намагайся їсти кожен день.
12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге і щасливе педагогічне життя.
13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з'ясувати, як з нею йдуть справи.
14. Люби кого-небудь крім школи, і тоді у тебе буде все в порядку.
15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти артист, ти кращий педагог країни, ти найщасливіша людина.
16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.
17. Пишайся своїми помилками, і тоді у тебе їх буде з кожним роком все менше.
18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішка на обличчях дітей.
19. Якщо ти вмієш самий звичайний факт подати як відкриття та домогтися подиву і захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.
20.Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.
21. Віддай школі все, а вийшовши зі стін школи, почни нове життя.
22. Постарайся завжди бути здоровою, навіть якщо в цей хтось не повірить.
23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: "Он вчителька пішла".
24. Не спи на уроці; дурний приклад заразливий.
25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.
26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.
27. Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє посмішка.

Рецепт
приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені  розчарувань, злопам'ятності та злості.
Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи  сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня. 

 Додайте до кожного свого уроку:

·                     12 порцій мудрості, 
·                     11 порцій терпіння, 
·                     10 порцій хоробрості, 
·                     9 порцій працездатності, 
·                     8 порцій оптимізму, 
·                     7 порцій відданості своїй справі, 
·                     6 порцій вільнодумства, 
·                     5 порцій доброти, 
·                     4 порції відпочинку й турботи про здоров'я, 
·                     3 порції гумору, 
·                     2 порції такту, 
·                     1 порцію віри в кожного свого учня. 
·         для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
·         додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги, обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором. 
·          
·         А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними рухами, не допускаючи застою. 
·          
·         Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
·         Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості. 
·         Перед подачею учням  урок сервірується спокоєм, самовідданістю 
·         та професіоналізмом учителя. 
·         Чітко додержуйтесь цього рецепту,  у точності дотримуючись інгредієнтів
·          
·         страви при підготовці кожного свого уроку.
·          
·         Приємного вам апетиту, шановні колеги! 
·          
·         Апетиту до вчительської праці та творчості!

Дидактична мета та тип уроку

Марусенко А.В.
Тема "Моя кімната"
Марусенко А.В.
Тема "Давай опишемо зовнішність"

 Хвостенко В.Г.(Хвостенко В.Г.)
Тема: Мій день (3 клас)
Мета: 1.Розвивати  мотивацію учнів шляхом активізації знань, вмінь  та навичок учнів з 
англомовного спілкування  щодо теми.
2.Закріпити лексичні одиниці з теми уроку, продовжувати навчати учнів сприймати знайомі ЛО та 
граматичні конструкції на слух ;розвивати навики читання, аудіювання та письма.
3.Формувати в учнів  вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне  
мислення, пам'ять, увагу; 
4.Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, любов до школи
Обладнання : презентація,ілюстрації за темою, завдання для виконання вправ під час  аудіювання  



Конспект уроку з англійської мови для 1 класу.
 Жук М.А.
Тема: Іграшки. Вивчення букв Dd, Rr.
Мета уроку: 
1. Ознайомити учнів з новою лексикою та закріпити її вживання в усному мовленні. 
Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Навчати учнів 
монологічного мовлення. Удосконалювати комунікативну компетенцію учнів на 
основі навичок володіння лексичним матеріалом за темою «My toys», сприяти 
становленню особистості молодшого школяра.
2. Ознайомити учнів з літерами Dd, Rrі навчити писати ці літери. 
3. Розвивати навичкиа  удіювання,  мовлення,  пам'яті, логічного мислення.
4. Виховувати інтерес до вивчення англійської  мови, культуру спілкування, такі 
моральні якості, як товариство, взаємодопомога.

Презентація до уроку 
"Улюблені іграшки"
Жук М.А
Гльоза А.М. 
Тема: Родина та рідня. Інструктаж з техніки безпеки
Мета уроку:
Навчальна:
1.     Повторити вивчену лексику стосовно родини та рідні; відпрацювати правильну вимову та орфографію нових лексичних одиниць.
2.     Провести інструктаж з техніки безпеки на уроках англійської мови.
 Розвиваюча:
1.     Розвивати навички перекладу.
2.     Сприяти розвитку мовної здогадки.
 Виховна:
1.     Виховувати старанність і увагу за допомогою заохочувальних висловів і оцінок.

Конспект уроку з французької мови для 6 класу.
 Гльоза А.М.
Тема: Повторення звуків французької мови. Розповідні та питальні речення. Інструктаж з техніки безпеки
Мета уроку:
Навчальна:
1.     Повторити звуки французької мови, інтонацію та побудову розповідних і питальних речень.
2.     Провести інструктаж з техніки безпеки на уроках французької мови.
 Розвиваюча:
1.     Розвивати навички читання.
2.     Сприяти розвитку мовної здогадки.
 Виховна:
Виховувати старанність і увагу за допомогою заохочувальних висловів і оцінок.

Контроль письма з французької мови (завдання для 5 класу).
 Гльоза А.М.

Контроль письма з французької мови (завдання для 6 класу). 
Гльоза А.М.
Конспект уроку

Презентація до уроку
"Подорож до Великої Британії"
Сич В.Г.
Мета заходу:· узагальнити вивчений лексико-граматичний матеріал до теми «Великобританія»;· розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення; активізувати пізнавальний інтерес до історичного минулого та сучасності Великої Британії, її мови; розширювати знання учнів про Великобританію, культуру та звичаї англійців;· виховувати почуття дружби та поваги до англомовного народу та доброзичливе ставлення до оточуючих.





Комментариев нет:

Отправить комментарий